جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حجت الاسلام سعید مومنی ـ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: فتنه به منزله یک آزمایش است و آنهایی که بصیرت نداشته باشند، پا به پای اهداف عاملان فتنه پیش می روند.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: بحث فتنه موضوع جدیدی نیست، این مسئله از همان زمان حکومت امیرالمومنین (ع) نیز وجود داشته است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: فتنه به منزله یک آزمایش است که در این امتحان و آزمایش آنهایی که بصیرت داشته باشند، سربلند و پیروز از این فتنه عبور می کنند، اما آنهایی هم که بصیرت نداشته باشند، پا به پای اهداف عاملان فتنه پیش می روند.

حجت الاسلام مومنی ادامه داد: آن دسته از افرادی که در مقابل امام معصوم ایستادند و از هر ظلم و ستمی فروگذار نکردند همه به خاطر بی بصیرتی بود؛ بی بصیرتی انسان را در مقابل امام قرار می دهد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر ابتدا خواسته و مطالبات مردم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که دشمن خبیث از این جریان بهره برداری کرد و آن را منحرف کرد، البته مردم ولایتمدار و بصیر به سرعت صف خود را از مثلث شوم اغتشاشگران، یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان جدا کردند و با حضور در راهپیمایی ها، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار زدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha