یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
بسته های غذایی

حوزه/در راستای حمایت از خانواده های بی‌بضاعت موسسه خاتم با همکاری موسسه خیریه حضرت زهرا (س) اقدام توزیع اقلام غذایی و بهداشتی بین افراد نیازمند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شیوع بیماری کرونا و ضرورت خانه‌نشینی مردم موجب شده است که جهاد خدمت و کمک به مردم رنگ و بوی دیگری به خود بگیرد.

در این میان بسیاری از مؤسسات و مراکز فرهنگی این روزها در راستای خدمت‌رسانی به مردم و به‌خصوص قشر محروم جامعه وارد میدان شده‌اند و هر نوع کمکی که لازم باشد را برای طبقه محروم جامعه انجام می‌دهند.

موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» نیز یکی از این مؤسسات است که در این روزها اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و غذایی کرده و همچنین درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم در حال فعالیت است.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان رئیس موسسه خاتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه بابیان این‌که حمایت از اقشار محروم جامعه باید همیشه تداوم داشته باشد، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور موجب شده است که به اقتصاد خانواده‌های کم‌بضاعت فشار مضاعفی وارد شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و به‌منظور کمک به حل مشکل با همکاری موسسه خیریه حضرت زهرا (س) اقدام به تهیه و توزیع اقلام غذایی و بهداشتی کرده و تاکنون به بسیاری از خانواده‌های نیازمند این اقلام توزیع‌شده است.

چاوشیان افزود: علاوه بر این موسسه در تهیه و دوخت ماسک نیز وارد عمل شده و کمک‌هایی را نیز در این زمینه انجام داده است تا با تولید و توزیع این ماسک‌ها تا حدودی مشکل کمبود ماسک در شهر قم برطرف شود.

وی بیان داشت: اطلاع‌رسانی به مردم به‌خصوص درزمینهٔ راه‌های شیوع این بیماری از دیگر اقداماتی است که موسسه به‌صورت مداوم در شبکه‌های اجتماعی انجام داده است.

رئیس موسسه خاتم تأکید کرد: در حال تدوین طرحی برای حمایت از خانواده‌های در معرض کرونا هستیم که به‌زودی نهایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه شیری IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    2 0
    چرا کسی نیست به ماهم کمک کنه تو یه خونه چهل متری با دوتا بچه با یه شوهر معتاد و دخترم اوتیسم داره وضع مالی خوبی هم نداریم
  • . IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    یه نفر نیست به ما کمک کنه ۴ تا بچه دارم همشونم درس میخونن شوهرمم معلول هستش
  • مریم IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    0 0
    چرا یکی نیست به ما کمک کنه با یه بچه کوچیک یه شوهر معتاد
  • الهام IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    0 0
    به کدام دربزنیم شاید یکی به دادمون برسه
  • فاطمه IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام من یک پدر دارم که شغلش کار گری میرع مریضی اسم و سنگ کلیه داره بعضی موقه ها هم کار میکنه نمیتونه برع