پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی گفت: آن دسته از طلابی که متولد سال ۱۳۸۰ به قبل بوده و تاکنون جهت صدور معافیت تحصیل اقدام نکرده‌اند، فقط تا پایان مردادماه جاری فرصت دارند که معافیت تحصیلی خود را صادر کنند.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ابلاغیه جدید این مرکز، اظهارداشت: آن دسته از طلابی که متولد سال ۱۳۸۰ به قبل بوده و تاکنون جهت صدور معافیت تحصیل اقدام نکرده‌اند، فقط تا پایان مردادماه جاری فرصت دارند که معافیت تحصیلی خود را صادر کنند.

وی افزود: طلاب می‌توانند با مراجعه به مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، مراحل صدور معافیت تحصیلی خود را طی کنند.

حجت‌الاسلام کیانی بیان کرد: با توجه به اینکه از تاریخ ۴ الی ۱۸ مرداد، مدیریت استان‌ها و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور تعطیل می‌باشد، اما با توجه به فرصت محدود و اهمیت موضوع، مدیریت حوزه علمیه خوزستان از تاریخ ۴ الی ۶ مرداد از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ آماده پاسخ‌گویی به طلاب و انجام مراحل صدور معافیت تحصیلی آن‌ها بوده است.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: از طلاب خواهشمندیم که حتماً در طول مردادماه جهت صدور معافیت تحصیلی خود به مرکز امور طلاب حوزه علمیه خوزستان مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: توصیه ما به طلاب این است که اقدام برای صدور معافیت تحصیلی خودشان را به روزهای آخر موکول نکنند؛ چراکه با توجه به تعطیلات احتمالی به دلیل گرما یا کرونا، پیشنهاد می‌کنیم که در همین روزهای ابتدایی، به مرکز امور طلاب مراجعه کرده و معافیت خود را صادر کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha