شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
سلیمانی

حوزه / رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام در کاشان با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت خودرویی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی عباس سلیمانی مقدم، رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان، صبح امروز در حاشیه نشست هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از پیکر مطهر این شهیدان در فرمانداری کاشان اظهار داشت: مراسم استقبال از این شهیدان ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه از محل گلزار شهدای گمنام راوند از مسیر «میادین قطب راوندی، ولیعصر، شهید منتظری، ۱۵خرداد، دروازه دولت، امام خمینی، درب عطا و بسیج» به سمت گلزار شهدای دارالسلام گلابچی برگزار و مراسم وداع نیز همان شب از ساعت ۲۰ الی ۲۱ در آن مکان مقدس برگزار خواهد شود.

وی افزود: پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این دو شهید عزیز در ساعت ۱۵ روز جمعه اول اسفند ماه مراسم تشییع و تدفین از ناحیه مقاومت بسیج به سمت آرامگاه علامه فیض کاشانی انجام خواهد شد.

سلیمانی مقدم گفت: با عنایت به هماهنگی به عمل آمده و در راستای بهره مندی همشهریان عزیز از عطر شهدا و فضای معنوی آن مراسم تشییع شهدا در روز پنجشنبه در بخش ها نیز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است شهرستان دارالمؤمنین کاشان با تقدیم بیش از ۱۸۰۰ شهید، ۳۸۱۲ جانباز، ۱۹۳ آزاده و تعداد بیشماری رزمنده، ضمن اینکه نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته، بزرگترین و بیشترین پشتیبانی را در دوران دفاع مقدس با کمک مردم و خیرین در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha