سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
ظهیر رضوی

حوزه/ ظهیر رضوی گفت: من سه سال است که با وسیم رضوی رابطه ای ندارم. علاوه بر این، مادر، برادران و خواهر ما هم هیچ ارتباطی با او ندارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ویدئویی از برادر کوچک وسیم رضوی (فرد هتاک به ساحت قرآن در هندوستان) در شبکه های اجتماعی بخش شده است که در آن وی می گوید: من سه سال است که با وسیم رضوی رابطه ای ندارم. علاوه بر این، مادر، برادران دیگر و خواهر ما هم هیچ ارتباطی با او ندارند.

ظهیر رضوی گفت: وسیم رضوی عقل خود را از دست داده است. نه نماز می خواند و نه روزه می گیرد و هیچ ارتباطی با اسلام ندارد. به همین دلیل او اینگونه صحبت می کند و هیچ ترسی از خدا در قلب خود ندارد. افراد بانفوذی از او حمایت می کنند .

وی افزود: وسیم رضوی سه سال است که به محله کشمیری نیامده است و اطرافیان گواهی می دهند که ما و هیچ کس در خانواده با وسیم کاری نداریم. او مرتکب گناه کبیره شده است. این امر قابل انکار نیست که قرآن یکی است و خدا نگهبان آن است.

گفتنی است در جلسه ای حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی رئیس مجلس علمای هند اظهار داشت: وسیم رضوی دیگر مسلمان نیست. بنابراین، در هیچ قبرستانی به او جایی داده نشود و هیچ روحانی ای نماز تشییع جنازه اش را نخواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha