پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
بهروز رضوی

حوزه / یک پیشکسوت رادیو گفت: در ایام ماه مبارک با خواندن تفسیر قرآن در برنامه «کتاب شب» سعی می‌کنم متناسب با این ماه عزیز برنامه اجرا کنم.

بهروز رضوی؛ گوینده پیشکسوت رادیو در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: در رادیو نیز همانند دیگر رسانه‌ها در ایام ماه مبارک، برنامه‌ها تغییر می‌کند. برای مثال در برنامه «کتاب شب» که من در آن کتاب‌های و رمان‌های نامدار جهان را می‌خوانم در ماه مبارک قصه‌ها و موضوعات به گونه‌ای انتخاب می‌شود که با این ایام همخوانی داشته باشد.

وی افزود: برنامه «‌کتاب شب» عمر ۲۵ ساله دارد. من در این نیم قرن، بسیار از کار در این برنامه لذت بردم، زیرا هم کتاب می‌خوانم هم اینکه از کارم لذت می‌برم. از جمله کتاب‌هایی که در ایام ماه مبارک من آن را می خوانم تفسیرهای قرآن کریم است البته دیگر موضوعات از جمله قصه‌های مذهبی و داستان‌هایی که مربوط به چهارده معصوم (ع) است هم در این ماه مد نظر قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها رویکرد مستقیم برای کارهای مذهبی رادیو در ایام ماه مبارک مناسب است؟ چنین جواب دارد: همیشه اینگونه نیست، بلکه برخی مواقع به صورت غیرمستقیم موضوعات مد نظر قرار می‌گیرد، برای مثال گاهی مواقع خواندن روایات تاریخی نیز اتفاقی دینی در کارهای نمایشی محسوب می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha