چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مراسم جشن دهه کرامت که در گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س)  قم

حوزه/ لباس اسلام حیا است، حیا به این معنا که انسان همواره خودش را در محضر خداوند ببیند و همچنین فرمودند آرایش اسلام وقار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین اکبری در مراسم جشن دهه کرامت که در گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س)قم  و با حضور کارکنان پایور و وظیفه در نمازخانه امام حسن مجتبی (ع) گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد، باتبریک میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا (ع)و دهه کرامت به ایراد سخنرانی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم  بیان داشت: حضرت نبی اکرم (ص) درباره اهل بیت (ع) فرموده اند،‌اسلام بدون امام و اهل بیت(ع) تهی و بی محتوا است ، عشق به اهل بیت(ع) بنیاد اسلام است و این عشق همینطور محقق نمی شود و باید در پرتو طاعت و همراه علم ، آگاهی و معرفت باشد . عشقی که کاذب باشد قطع شده و فاصله ایجاد می کند .

وی در ادامه افزود: لباس اسلام حیا است ، حیا به این معنا که انسان همواره خودش را در محضر خداوند ببیند و همچنین فرمودند آرایش اسلام وقار است ، وقار به معنای متانتی که انسان در برابر بلاها و نا ملایمات و ناخالصی هایی که دل او آنها را نمی پذیرد و ممکن است او را آزار بدهد صبوری می کند؛ اینطور نیست که داد و فریاد بزند و از مسیر انسانی خود خارج شود و سخنی بگوید که رفتار و گفتارش تغییر کند، انسان های خالص حتی در بلایا هم با وقار حرکت می کنند و در سختی ها و نگرانی ها و شرایط بحرانی آرامند و این خصلت های برگزیده و نیکو همان روش برگزیده اولیاء الله و ائمه اطهار سلام الله علیهم می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری اظهارداشت: هرکجا خداوند صحبت از اعتقاد و باور کرده در کنارش عمل صالح را آورده است برای هرچیزی در این عالم بنیادی است که بنیاد اسلام محبت و عشق به اهل بیت(ع) است خداوند در قرآن به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)تاکید کرده است که اگر شما عاشق پروردگار هستید این عشق مقرر نمی شود مگر در پیروی از پیامبر که نتیجه این است که خداوند هم عاشق شما می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha