یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
جهان

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان از ۵ عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان که در رتبه بندی جدید و معتبر اسکوپوس در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند، تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، از ۵ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که در رتبه‌بندی جدید و معتبر «اسکوپوس»، در فهرست دو درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند، تجلیل شد.

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان  در این مراسم ضمن تبریک این موفقیت علمی، علم و دانش همراه کسب معنویت و تقویت اخلاق دینی را باعث پیشرفت همه جانبه‌ جامعه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نام بلند ایران اسلامی در ابعاد گوناگون علمی، فرهنگی ،هنری و ورزشی در جهان می درخشد، افزود: جوانان ایران اسلامی با تلاش شبانه روزی در کسب درجات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی پرچم کشور را به اهتزاز درآورده اند. 

وی با اشاره به ارزش والای تحقیقات علمی در آموزه های دین مبین اسلام، خاطر نشان کرد: براساس تعالیم دینی، مقوله‌هایی همچون امنیت و دانش منجر به کارآفرینی، اشتغال و ارتقای اخلاق و فرهنگ و همچنین پیشرفت جامعه خواهد شد.

در پایان این مراسم از ۵ عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان که در رتبه بندی جدید و معتبر اسکوپوس در فهرست ۲ درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گرفتند، تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha