یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
ی

نخستین یادواره سرداران و شهدای جهادگر شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز همزمان با هفته بسیج، جمعه ۵ آذر در کاشان برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، رضا مظلومی، شامگاه شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: نخستین یادواره سرداران و شهدای جهادگر شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز همزمان با هفته بسیج، با سخنرانی سیدجوادساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی، جمعه ۵ آذر از ساعت ۱۱۸:۳۰ الی ۲۱ در تالار علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان برگزار می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان، ترویج روحیه جهادی جهادگران دوران دفاع مقدس و تفکر بسیجی را از مهمترین اهداف برگزاری این یادواره اعلام کرد.

وی به اعزام ۷هزار نیروی جهادگر از شهرستان کاشان به جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: جهادسازندگی کاشان در دوران دفاع مقدس بیش از ۶۶ شهید و ۳۱۳ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

مظلومی با بیان اینکه جهادگران کاشان به عنوان سنگرسازان بی سنگر در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و فداکاری خوش درخشیدند، افزود: جهاد سازندگی شهرستان کاشان در دوران دفاع مقدس ۱۱ سردار شهید و تنها روحانی جهادگر (شهید رضا زاده) در کشور را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است .

وی اظهار کرد: همانطور که جهادگران در دوران دفاع مقدس جهادی عمل کردند در مقطع فعلی نیز بنا به دستور رئیس محترم جمهور در امنیت غذایی و پایداری تولید جهادگونه وارد عمل شده اند.

در ادامه این نشست پس از ارائه نظرات خبرنگاران پیرامون برگزاری هرچه با شکوهتر یادواره، سید مصطفی دولت آبادی خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ، پیشنهاد قرائت پیام مقام معظم رهبری در یادواره، ایجاد روحیه جهادی بین مدیران ادارات و نهادهای دولتی به منظور رفع مشکلات مردم و ایجاد کارگروهی با حضور اصحاب رسانه، نخبگان و صاحب نظران عرصه کشاورزی به منظو ارائه راهکار عملیاتی شدن اهداف رئیس جمهور محترم و وزیر جهادکشاورزی در امنیت غذایی را ارائه کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha