پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: نباید اجازه دهیم راه و روش شهید رئیسی به دست فراموشی سپرده شود زیرا این شهید بزرگوار خود را وقف خدمت به ملت ایران به ویژه استان‌های محروم و مرزی همانند کردستان و سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط کم برخوردار نمودند و هرگز یک رئیس جمهور میز نشین نبودند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش به ملت ایران در سخنانی اظهار داشت: شهید رئیسی را باید شهید خدمت به ملت قدرشناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه سخنان خود گفت: کارنامه شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دوران ریاست جمهوری اش پربار و درخشان است، زیرا این شهید بزرگوار همواره در مسیر خدمت به مردم و با صداقت کامل حرکت کرد و هرگز اجازه نداد که حقی با ناحق از مردم ستانده شود و همواره به دنبال احقاق حقوق ملت بود.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سیره و روش مدیریت شهید رئیسی باید الگوی مدیران و مسئولان کشور باشد، بیان داشت: نباید اجازه دهیم راه و روش شهید رئیسی به دست فراموشی سپرده شود زیرا ین شهید بزرگوار خود را وقف خدمت به ملت ایران به ویژه استان‌های محروم و مرزی همانند کردستان و سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط کم برخوردار نمودند و هرگز یک رئیس جمهور میز نشین نبودند.

ماموستا خدایی تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهوری که در آینده نزدیک انتخاب می‌شود دارای صفات شهید رئیسی باشد یعنی فردی صالح، باتقوا، ولایت مدار و متعهد به مردم و پیگیر باشد.

امام جمعه شهرستان بانه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین انتظار ما از ملت ایران این است که در این شرایط ویژه فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب نمایند که در تراز انقلاب و نظام باشد و این انقلاب را بیش از پیش شکوفا نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha