جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت هیچ گاه صحنه دفاع از دین را ترک نکرده و با همه توان مشکلات و سختی ها را به جان خریده است، تصریح کرد: روحانیت برای رشد و تعالی جامعه اسلامی هیچ گاه سکوت نکرده و همواره در برابر بدخواهان دین و انقلاب ایستادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، عصر امروز در بازدید از فعالیت های روحانیان مستقر شرق استان، حضور روحانیون در روستاها و مناطق دورافتاده را ظرفیت ارزشمندی در جهت گسترش و تقویت مبانی دینی و اعتقادی در جامعه دانست.

وی با بیان این که حضور روحانیت در هر منطقه ای همواره با رشد و توسعه همراه بوده است، افزود: بسیاری از مناطق روستایی که روزی در محرومیت کامل به سر می برند با حضور یک روحانی امروز از رشد و توسعه مناسبی برخوردار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که مبلغان دینی مشکلات و سختی های بسیاری را برای تحقق اهداف تبلیغی خود تحمل می کنند، خاطرنشان کرد: سنت ارزشمند هجرت مبلغان از علما و بزرگان دینی حوزه تا به امروز ماندگار مانده و اثرات بسیار مطلوبی نیز با خود همراه داشته است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که اگر حضور روحانیت در این مناطق دورافتاده و محروم نبود، این مناطق به مرور زمان به فراموشی سپرده می شد و مهاجرت به شهرها هر روز گسترش پیدا می کرد، بیان داشت: امروز یک روحانی به یک ناجی برای مناطق محروم و روستایی تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مبلغان دینی علاوه بر فعالیت های فرهنگی و دینی در بسیاری از امور این مناطق با مردم همراه هستند، خاطرنشان کرد: مردم نیز رشد و آبادانی این مناطق را مدیون و مرهون تلاش های روحانیان فعال و مستقر در روستا می دانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از مهاجرت های بی رویه به شهر و خالی شدن روستاها از سکنه، اعزام مبلغ و روحانی به این مناطق است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور فراهم شدن بسترهای لازم برای اعزام روحانی به مناطق محروم و روستایی استفاده شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که استقبال و تقاضا برای اعزام روحانی دائم و موقت به مناطق محروم و روستایی بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد:  متأسفانه به دلیل نبود امکانات مناسب و همچنین کمبود روحانی نمی توانیم پاسخگویی نیاز همه این مناطق باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور در صحنه روحانیت است، تصریح کرد: هجمه های فرهنگی و شبهات دینی هر روز در جامعه در حال افزایش است و به همین دلیل نیازمند تقویت حضور روحانیت در اجتماع هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که روحانیت غبار آلودگی و انحراف را از چهره جامعه می زداید، خاطرنشان کرد: روحانیت تنها قشری است که همواره نسبت به مسائل دینی و معنوی دغدغه مند رفتار کرده و امروز نیز علیرغم همه مشکلات در صحنه دفاع از دین حاضر است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحانیت هیچ گاه صحنه دفاع از دین را ترک نکرده و با همه توان مشکلات و سختی ها را به جان خریده است، تصریح کرد: روحانیت برای رشد و تعالی جامعه اسلامی هیچ گاه سکوت نکرده و همواره در برابر بدخواهان دین و انقلاب ایستادگی کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دین در معرض شدیدترین هجمه ها و توطئه های دشمنان اسلام ناب قرار دارد، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت موجب عقب نشینی دشمن از مواضع خود خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دین و انقلاب نعمتی بزرگ برای ملت ایران است، افزود: این ملت در سایه دین و انقلاب عظیم اسلامی به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شده که باید قدردان این دو نعمت الهی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha