جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسیج

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند و در شعار های سال هم بر مسئله رفع مشکل اقتصادی مردم تاکید می کنند. مسئولین باید برای تحقق رهنمودهای معظم له از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه استان ایلام، گفت: نقش بسیج در تمامی عرصه ها بی بدیل بوده و ما باید با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی بتوانیم نقشه های دشمنان را نقشه بر آب کنیم.

وی با بیان این که بسیج باید به قابلیت ها و توانمندی های خود ایمان داشته باشد و قدم های محکمی برای پیاده نمودن مطالبات رهبری معظم انقلاب بردارد، افزود: برخی خواسته یا ناخواسته ضرباتی به انقلاب وارد می کنند و به راحتی می توان رد پای دشمن را در این حرکت ها و سخنان متوجه شد.

مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن، اظهار کرد: هر چه ما مسائل را برای جامعه تبیین کرده و روشنگری کنیم، توانسته ایم سرباز خوبی برای رهبر معظم انقلاب باشیم. رهبرمعظم انقلاب عرصه جنگ نرم را مدیریت می کنند و مسلماً حضور پر رنگ مبلغین و روحانیت، جلوی نفوذ دشمنان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان گفت: مقام معظم رهبری چندین سال است بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند و در شعار های سال هم بر مسئله رفع مشکل اقتصادی مردم تاکید می کنند. مسئولین باید برای تحقق رهنمودهای معظم له از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

مسئولین نفوذ دشمن را جدی بگیرند

حجت الاسلام عباسی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان ایلام نیز در این جلسه گفت: این جلسات و شوراها بسیار با برکت و تاثیر گذار است و می تواند برای ورود جدی حوزه علمیه و روحانیت به مباحث سیاسی و اجتماعی با روحیه و تفکر بسیجی راه گشا باشد.

وی با اشاره به این که نفوذ دشمن بسیار جدی است، افزود: روحانیت و مبلغین باید خود را برای بصیرت افزایی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در بین اقشار موثر و مختلف جامعه آماده کنند و از فرصت ماه مبارک رمضان در این راستا بهره برداری کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان ایلام در پایان با تقدیر از برنامه های حوزه استان، گفت: انقلاب 40ساله شده و باید با چنگ و دندان از آرمان های امام، رهبری و شهداء محافظت کنیم و مسئولین هم مسئله نفوذ دشمن را جدی بگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha