جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسین اسدی قرآن

حوزه/ مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی، طی گفتگویی با خبرنگار این پایگاه از نهایی شدن لیست داوران مرحله نهایی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسین اسدی از نهایی شدن لیست داوران مرحله نهایی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی خبر داد و گفت:  امسال مرحله نهایی مسابقات بخش شفاهی در بخش برادران، در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم با حضور طلابی از حدود 30 کشور جهان، برگزار خواهد شد.

مدیر کل قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه افزود: در مرحله نهایی بخش شفاهی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، حجج اسلام و آقایان پرهیزگار و حاج‌ابوالقاسم در بخش حفظ، حشمتی و ستوده ‌نیا در بخش تجوید، علامی و شهیدی در بخش وقف و ابتدا، سعیدیان و قره‌شیخ‌لو در بخش صوت، حنیفی و لطفی‌نیا در بخش لحن و جناب آقای سرابی وظیفه نظارت بر هیأت داوران را بر عهده دارند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی با اشاره به استقبال خوب طلاب خواهر جامعه المصطفی از رشته‌های بخش شفاهی اضافه کرد:  مرحله نهایی بخش شفاهی برای خواهران نیز در دو رشته حفظ کل قرآن کریم و قرائت ترتیل به اجرا درخواهد آمد.

حسین اسدی افزود:  در واحد خواهران، سرکار خانم‌ها عزت‌پژوه در بخش تجوید، ادیب‌زاده در بخش حسن حفظ و وقف و ابتدا و خانم‌ها ایزدی و فروغی به طور مشترک در بخش صوت و لحن، عهده‌دار داوری این مرحله هستند.

شایان ذکر است مسابقات مرحله نهایی بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی برای برادران در روز سه‌شنبه مورخ 14 بهمن‌ماه جاری در تالار شیخ مفید مجتمع عالی امام خمینی و همچنین مسابقات خواهران نیز در روز دوشنبه مورخ 13 بهمن‌ماه در محل مؤسسه آموزشی بنت‌الهدی در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha