جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 345876
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
شیعه

حوزه / کارشناس پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، از برگزاری 21 گفتمان دینی ویژه حوزویان و آشناسازی 3 هزار فرهنگی با "چالش های فرا روی شیعه" از ابتدای امسال تاکنون، خبر داد.

محمود  خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، با اشاره به اینکه از آغاز سال 93 تاکنون، گفتمان هایی در حوزه پاسخ به شبهات دینی و فضای مجازی برای حوزویان برگزار شده است، گفت: در قالب این گفتمان ها با ایجاد فضای پرسش و پاسخ، مبلغان راهکارهای کاهش آسیب ها را فرا می گیرند.

وی افزود: در حوزه ی آموزش معلمان پرورشی نیز امسال 4 کارگاه در شهرستان های استان، با شرکت بیش از 3 هزار نفر با موضوع "چالش های فراروی شیعه" برگزار شده است.

خرم آبادی با اشاره به برگزاری 4 کارگاه پیشگیری از مواد مخدر ویژه شبکه تبلیغ استان از جمله روحانیون و روسای هیات مذهبی، ابراز داشت: در بخش دانشگاهی نیز کارگاه های شناخت مهدویت و ... برگزار گردیده است. 

کارشناس پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به تاثیر گفتمان های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: روحانیون و مربیان پرورشی می توانند با تبلیغ چهره به چهره، در زمینه کاهش معضلات اجتماعی اثرگذار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha