شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ بدون شک همدلی و همکاری میان سه قوه و مردم موجب توسعه کشور خواهد شد و با اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان ولو اینکه اختلاف سلیقه و تضارب آرا نیز وجود داشته باشد، کشور قوام پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام یزدان سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به اینکه حمایت و همراهی مردم همواره پشتوانه عظیمی برای نظام و انقلاب بوده، گفت: نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر اساس شرایط و مقتضیات زمانی صورت می‌گیرد و شعار امسال نیز براساس شرایط تعیین شده، لذا دولت و ملت باید بیش از گذشته همدل و همراه باشند.

مدیرمدرسه علمیه نبی اعظم(ص) تهران با بیان اینکه تحریم ها به اندازه تنش های داخلی به کشور ضربه نمی زند، افزود: بدون شک همدلی و همکاری میان سه قوه و مردم موجب تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه کشور خواهد شد و با اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان ولو اینکه اختلاف سلیقه و تضارب آرا نیز وجود داشته باشد، کشور قوام پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این همدلی و همراهی اگر در جهت حفظ منافع ملی باشد، منجر به توسعه همه جانبه کشور می شود، لذا مسئولان و مردم باید همواره با اتحاد و همدلی در این راستا حرکت کنند.

حجت الاسلام سعیدی در پایان با اشاره به تأثیر ظرفیت های مردمی برای کسب پیروزی در عرصه های داخلی و بین المللی، گفت: باید ملت و دولت به زبان مشترک برسند تا از این همراهی نتایج مؤثر و مفیدی به دست آید. زیرا این همراهی، به ایجاد مشارکت می انجامد و مشارکت، پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را رقم می زند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha