جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه یاسوج

امام جمعه یاسوج گفت: امروز اگر پیشرفتی در کشور رخ داده در سایه همدلی و همزبانی بوده و ادامه این مسیر با توجه به شرایط فعلی منطقه و کشور هم باید به همین روال ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، اظهارداشت: نامگذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده افق برتر و بالای ایشان  است که در ابتدای هر سال با توجه به اوضاع جهان، منطقه و نیازهای کشور، سیاست های کلی را بیان می کنند.

وی ادامه داد: اجرا کردن منویات رهبری ، وظیفه همگان بوده و اینگونه نیست که تنها قشر خاصی را شامل گردد.

امام جمعه یاسوج، با اشاره به شعار سال با عنوان«دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: دولت و ملت از هم جدا نموده و در مسیر پیشرفت کشور همه باهم به یک اندازه مسئولیم هرچند مسئولین پذیرای وظیفه ای سترگ شده اند که باید به آن اهتمام داشته باشند .

وی تصریح کرد: امروز اگر پیشرفتی در کشور رخ داده در سایه همدلی و همزبانی  بوده  و ادامه این مسیر با توجه به شرایط فعلی منطقه و کشور هم باید به  همین روال ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی، تاکید کرد: البته ملت ایران در طول ادوار گذشته ثابت کرده اند  که همواره از دولت ها جلو بوده و در عرصه های مختلف حضور به موقع داشته اند، لذا امروز اگر دولت ها بتوانند پابه پای ملت در مسائل کشور حرکت کنند ما شاهد پیشرفت بیشتر از  این خواهیم بود .

انتهای پیام 313/18

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha