جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ تبعیت از رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است: امروز اگر کسی بخواهد یقین کند که مورد رضایت امام عصر(عج) هست یا نه باید ببیند که در قبال رهنمودهای یشان چه عملی انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال صبح امروز در نشستی اخلاقی با طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) نیروگاه قم اظهار داشت: علم و اخلاق، دو بال پرواز طلاب است که با سعی و تلاش به دست خواهد آمد.

وی ابراز داشت: طلاب برای دستیابی به علم باید از علوم پایه آغاز کرده و آن را به دست آوردند؛ چراکه علوم پایه بسیار مهم است و در آینده علمی آنان نقشی تأثیرگذار دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قم خاطرنشان ساخت: فراگیری صحیح قواعد عربی، از نیازهای طلاب است تا آیات و روایات را به درستی معنا کند و احکام را از آن استخراج نمایند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اخلاق را بال دوم پرواز طلاب عنوان کرد و گفت: رفتار صحیح و مطلوب از طلاب، یکی از موضوعاتی است که جامعه انتظار دارد.

این استاد حوزه تأکید کرد: طلاب باید با دانش آموزان تفاوت داشته باشند؛ چراکه در فضایی به تحصیل می پردازند که خانه امام زمان(عج) بوده و نورانیت خاصی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان این که  توقعات از شما بالاست و باید به آن توجه داشته باشید اظهار داشت: باید تلاش کنید تا علم و اخلاق را به درستی اجرا کنید و به آن جامه عمل بپوشانید.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به تماس مادر یکی از طلاب، ابراز داشت: ایشان در تماس تلفنی که با بنده داشت، عنوان کرد: از زمانی که فرزندم وارد حوزه شده، فضای منزل ما تغییر کرده و نوری وارد آن شده است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش پایانی از سخنان خود تبعیت از رهبر معظم انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: امروز اگر کسی بخواهد یقین کند که مورد رضایت امام عصر(عج) هست یا نه؟ باید ببیند که در قبال رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب چه عملی انجام می دهد.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: ایشان الگو و زبان گویای امام زمان (عج) می باشند و دارای شخصیتی بریده از تعلقات دنیوی بوده و با صلابت، کشتی انقلاب اسلامی را رهبری می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha