جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعزام مبلغان

حوزه/ مسؤل اعزام مبلغ مناطق محروم از اعزام ۱۰۰ مبلغ به مناطق محروم سیستان، جنوب خراسان و هرمزگان در دهه محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حبیبی تبار، امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی که درمدرسه امام سجاد(ع)قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت10ساله این نهاد تبلیغی پرداخت.

وی گفت: در مدت این 10 سال حدود 4 هزار مبلغ در 4  فصل تبلیغی محرم، صفر، ماه مبارک رمضان و تابستان به مناطف محروم و آسیب پذیر اعزام شده اند.

حجت الاسلام حبیبی تبار با بیان اینکه در این دهه محرم 100 مبلغ به مناطق محروم اعزام خواهند شد، داشتن تخصص های لازم در موضوعات مختلف، آشنایی کافی با مناطق آسیب پذیر از لحاظ عقیدتی را از جمله ویژگی های مبلغین این نهاد عنوان کرد.

مسؤل اعزام مبلغ مناطق محروم با بیان اینکه بعضی از این مبلغین بیش از 10 سال در موضوعات مختلف تقریب مذاهب،کلام و پاسخ گویی به شبهات در حال فعالیت می باشند، برگزاری مسابقات فرهنگی، دوری از هر گونه اهانت به مقدسات دیگر مذاهب، توصیه بر ایجاد وحدت و تحقق منویات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید را از دیگر خصوصیت اعزام ها بر شمرد.

 وی گفت: کمک به ساخت100 مسجد، کمک به ساخت 5 خانه عالم و مدرسه علمیه و کمک به هیئت های  مذهبی از دیگر فعالیت های عام المنفعه مجموعه اعزام مبلغ مناطق محروم به شمار می رود.

لازم به ذکر است: نهاد اعزام مبلغ مناطق محروم از سوی دو مرجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی حمایت و مساعدت مالی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha