جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اهانت به بانوان محجبه در آمریکا

حوزه / با بررسی دوربین های مداربسته، جزییات حمله مرد ۳۴ آمریکایی به ۲ زن محجبه در نیویورک روشن شد اما هنوز پلیس اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از dailymail.co.uk، یک مرد آمریکایی به نام «دینتون کولی»، هفته گذشته در فروشگاهی که مجهز به دوربین‌های مدار بسته بود، به دو زن محجبه توهین کرده، آنها را تروریست خوانده و به سوی آن‌ها آب دهان انداخته است. او سپس تهدید کرده که مسجد آن‌ها را به آتش خواهد کشید.

به نظر می‌رسد او قبل از ورود به فروشگاه، دو خواهر مسلمان را که یکی از آن‌ها نوزاد خود را  همراه داشته در پیاده‌روی محله بدفورد استایوسانت بروکلین دیده و از آنجا اقدام به مزاحمت می‌کند. در این لحظه خواهران مسلمان با کالسکه نوزاد به مغازه‌ای در آن نزدیکی پناه می‌برند و به این ترتیب فریادها و رفتارهای زشت و رکیک این مرد و نیز تهدید او درباره آتش زدن مسجد مسلمانان توسط دوربین‌های مداربسته فروشگاه ضبط می‌گردد.

این مرد آمریکایی 34 ساله که کارمند اداره پست نیویورک است در حال حاضر در معرض اتهاماتی چون به خطر انداختن امنیت کودک و اذیت و آزار و تهدید می‌باشد که جزء جرائم نفرت‌محور می‌باشند اما هنوز پلیس اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

 طبق گزارش پلیس نیویورک، جرائم نفرت‌محور علیه مسلمانان در نیویورک در یک سال گذشته کمتر شده و  به 43% رسیده است. اما پس از حملات پاریس، این حملات رو به افزایش بوده است.

این اتفاقات در حالی در آمریکا رو به افزایش است که این کشور خود را مهد آزادی و دموکراسی و احترام عقاید گوناگون به یکدیگر معرفی می کند! و حتی پا را فراتر گذاشته و برای وضعیت حقوق بشر و دموکراسی در سایر کشورها تصمیم گیری می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha