جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبدالله ادریس

حوزه/ عبدالله ادریس گفت: صهیونیستها مدعی اند که پسرم به ناحیه شهرک‌نشین اسرائیلی نفوذ کرده و زنی راکشته است، درحالی که او در زمان وقوع این حادثه حداقل ۳ مایل از شهرک‌های اسرائیلی فاصله داشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» عبدالله ادیس، پدر مراد، نوجوان 16 ساله فلسطینی که متهم به قتل زن شهرک‌نشین اسرائیلی در کرانه باختری است، با تکذیب ادعاهای سربازان اسرائیلی درباره پسرش گفت: من ادعاهای صهیونیست‌ها و دروغ‌هایشان را باور نمی‌کنم. آن‌ها مدعی هستند که پسرم به ناحیه شهرک‌نشین اسرائیلی نفوذ کرده و این زن راکشته است، درحالی که او در زمان وقوع این حادثه حداقل 3 مایل از شهرک‌های اسرائیلی فاصله داشته و در زمین بازی مدرسه در نزدیکی خانه ما مشغول بازی بوده و همان روز هم به خانه برگشته است.

قیس، برادر مراد نیز گفت که او به همراه دوستانشان در زمین بازی مدرسه سرگرم بازی فوتبال بوده‌اند و زمانی که صدای آژیرهای خطر را از منطقه شهرک‌نشین شنیده‌اند به خانه برگشته‌اند.

پدر مراد همچنین گفت که نظامیان اسرائیلی ساعت 3 صبح با منفجر کردن در منزل آن‌ها، به درون خانه یورش برده و به دنبال پسرش گشته‌اند.

آن‌ها اعضای خانواده را با دستبند و چشم‌بند در اتاق‌های جداگانه خانه زندانی کرده و یکی از افسران اسرائیلی به او گفته که خانه آن‌ها را تخریب کرده و آ‌ن‌ها به غزه تبعید خواهند شد.

لازم به ذکر است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که خانه این خانواده فلسطین را تخریب خواهد کرد و یواف گالانت وزیر مسکن رژیم صهیونیستی نیز خواستار اخراج آن‌ها به سوریه شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha