جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ بیش از ۵۰۰ نفر از مبلغین خوزستانی همزمان با آغاز برداشت گندم از مزارع این استان، در طرح اعزام تخصصی مبلغین برای فرهنگ‌سازی پرداخت زکات، شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام بیش از 500  مبلغ به شهرهای استان خوزستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه از اواسط اردیبهشت تا اواسط خردادماه فصل برداشت می‌باشد و یکی از مباحت مهم نیز در دین مبین اسلام، مسأله زکات است، دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در این بازه‌ زمانی جمعی از مبلغین را به شهرها و روستاهای استان اعزام می‌کند.

وی در ادامه افزود: به همین مناسبت طرحی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی با همکاری کمیته امداد استان خوزستان اجرا شد که در آن تعداد زیادی از مبلغین در راستای فرهنگ‌سازی پرداخت زکات، به نقاط تبلیغی مشخص‌شده اعزام شوند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تقسیم‌بندی نقاط تبلیغی موردنظر، گفت: در این طرح شهرها با توجه به ظرفیت برداشت گندم، به چهار دسته و سطح تقسیم شده‌اند که مبلغین به نسبت جمعیت، تقسیم‌بندی می‌شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha