جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقدیر آیت الله علما از مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه /آیت الله مصطفی علما با اهداء لوح تقدیری، از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، در پاسداشت مجاهدت های شهدای روحانی تقدیرکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما با اهداء لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی" مدیر حوزه علمیه کرمانشاه" در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهداء، تقدیر و قدردانی نمود.

آیت الله علما در این مراسم، نقش شهدای روحانی را در پایداری و پیروزی در دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان داشت: شهدای روحانی حاملان رسالت الهی بودند که با تقدیم خون خود به انقلاب اسلامی عزت و اعتبار بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس رشته تعلقات درس و مدرسه را بریدند و به جمع رزمندگان اسلام پیوستند تا از تسلط دشمنان و کفار بر میهن اسلامی جلوگیری نمایند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز ارزش زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا افرادی که در بخش های مختلف، مسئولیتی برعهده دارند وظیفه و مأموریت آن ها در جهت برجسته ساختن ایثار و مجاهدت شهدا به مراتب بیشتر از افراد دیگر است، لذا باید با تلاش و مجاهدت فراوان این مهم را احیاء نمایند.

متن لوح تقدیر آیت الله علما

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی

با سلام و تحیات

از تلاش و مساعی شما برادر گرانقدر در راستای خدمت به خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان که سرمایه های گرانقدر مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، قدردانی می نماییم.

مصطفی علما

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha