جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امر به معروف

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز، از برگزاری بررسی نشست معیارهای اولویت بندی معروف ها و منکر در ماه مبارک رمضان در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت خدیجه کبری(س) و همچنین خداقوت به روزه داران ماه مبارک رمضان به برنامه های مدرسه شهید دستغیب اشاره و گفت: به منظور شناخت ریشه ای طلاب مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز با معروف ها و منکر های موجود در جامعه و همچنین آشنایی با معروف و منکر اقتصادی و اولین نشست بررسی معیارهای اولویت بندی معروف ها و منکرها یکشنبه 30 خردادماه 94 ساعت 11 در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار می شود.

وی با توجه به اینکه رعایت اولویت ها در اجرای این فریضه ی الهی ضرورت دارد، بیان کرد: در این نشست یک روزه مدیریت مدرسه به ایراد سخن خواهد چرداخت.

استاد حوزه علمیه فارس گفت: در این نشست که ویژه ماه مبارک رمضان می باشد مباحث معروف ها و منکرهای ریشه ای، فردی و یا اجتماعی بودن منکر، منکرها و انحرافات عقیدتی و کبیره بودن یا صغیره بودن منکر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام الهی صدر شیرازی، در پایان اظهار داشت: محصلین این حوزه با فراگیری مطالب این نشست در ماه مبارک رمضان و حضور مستمر آنان در حلقه های معرفتی و صالحین مساجد معروف یا منکر اقتصادی، اخلاقی، اعتقادی و سیاسی به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha