شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: جنایات اخیر ضد بشری علیه شیخ زکزاکی، نشانگر کینه عمیق استکبار جهانی نسبت به فعالیت های هدایت گرانه این عالم مجاهد در نیجریه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»با اشاره به این که بر اساس اخبار منتشر شده شیخ زکزاکی در وضع بغرنجی به سر می برد و گویا صدمات بسیار جدی به جسم ایشان وارد شده است، اظهار داشت: جنایت هولناک صورت گرفته علیه ایشان و خانواده شان نشان از آن دارد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل تا چه حد از برنامه های این عالم بزرگوار در کشور نیجریه عصبانی بوده و از ادامه این وضع هراسان هستند.

 استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت:‌ جنایات اخیر ضد بشری علیه شیخ زکزاکی، نشان گر کینه عمیق استکبار جهانی نسبت به فعالیت های هدایت گرانه این عالم مجاهد در نیجریه است.

وی افزود: البته در کلان قضیه همچون مسأله بحرین و فشار علیه شیخ عیسی قاسم و یا شهادت مظلومانه شیخ نمر در عربستان همه این ها نشان می دهد که جریان استکبار و ایادی مزدور آن به دنبال انتقام گرفتن از جبهه مقاومت اسلامی در منطقه می باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: البته به کوری چشم دشمنان، جبهه مقاومت اسلامی به یاری خداوند روز به روز منسجم تر و قوی تر خواهد شد و ایادی مزدور آنان چون داعش و النصره همگی محکوم به شکست و فضاحت هستند.

وی همچنین در خاتمه خاطرنشان کرد: در این میان، وظیفه امت بزرگ اسلامی در سراسر جهان مخصوصاً دانشمندان و فرهیختگان و متفکران و حوزویان این است که تلاش کنند عمق جنایات دشمن را تبیین کرده و به روشنگری افکار عمومی در این باره بپردازند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha