شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سفیران هدایت

حوزه / امام جمعه برازجان ازآاغاز مراحل ساخت مدرسه علمیه سفیران هدایت این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان با اشاره به جایگاه والای علما نزد خداوند متعال گفت: علما و دانشمندان نزد خدا از جایگاه عظیمی برخوردارند و دارای مقام و منزلت هستند.

امام جمعه برازجان گفت: به فضل الهی و حمایت مسئولان کشور و نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مدریت حوزه علمیه استان شهرستان دشتستان با دارا بودن سه مدرسه علمیه و 350 طلبه و 100 روحانی مبلغ به شهرستانی معنوی و حوزوی تبدیل شده است.

وی با اشاره به موضوع زیرساخت های آموزشی مدارس شهرستان دشتستان گفت: احداث و راه اندازی دو مدرسه تقریباً تمام شده است و مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان نیز عملیات احداث آن آغاز شده است.

حجت الاسلام مصلح بیان داشت: بیش از 30 روستای بزرگ شهرستان دشتستان همچنین 70 مدرسه از آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از وجود روحانی برخوردارند که به امر مشاوره دینی می پردازند.

امام جمعه برازجان با اشاره به ارتقای مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان به سطح دو و اضافه شدن پایه هفتم به این مدرسه اظهار داشت: این ارتقا می تواند باعث پیشرفت حوزه شهرستان دشتستان شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha