جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی نژاد

حوزه/ مدیر شبکه جهانی الأهواز گفت: چهارمین همایش بین‌المللی ولایت در راستای ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بین کشورهای اسلامی در سایه‌سار ولایت برگزار می گردد

حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الأهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی ولایت در اهواز، اظهار داشت: این همایش با حضور شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان اسلام، در اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیام‌های همایش بین‌المللی ولایت در جهان اسلام، گفت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های این همایش بین‌المللی، ولایتمداری دیرینه مردم اهواز بوده و به دنبال آن هستیم تا بیان کنیم که اهواز در طول تاریخ به‌عنوان پایگاه تبلیغ ولایت اهل‌بیت(ع) بوده و خواهد بود.

مدیر شبکه جهانی الأهواز، با اشاره به حضور شخصیت‌های مطرح کشوری در این همایش، اظهار داشت: علاوه بر سخنرانی آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، محسن رضایی نیز مطالبی پیرامون وضعیت فعلی جهان اسلام بیان کرده و پس‌ از آن نیز از شخصیت حجت الاسلام والمسلمین قزوینی به‌عنوان خدمتگزار عرصه ولایت، تجلیل به عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام علی نژاد، بابیان این‌که در چهارمین همایش بین‌المللی ولایت، هیأتی از مستبصرین حضور بهم می‌رسانند، افزود: إن‌شاءالله امید داریم که این همایش، همچون سنوات گذشته، عاملی برای وحدت و انسجام بیشتر کشورهای اسلامی در سایه‌سار ولایت باشد.

وی با اشاره به پوشش جهانی این همایش از سوی رسانه‌های بین‌المللی، گفت: امسال بیش از ۵ شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای به‌صورت زنده چهارمین همایش بین‌المللی ولایت را پوشش رسانه‌ای خواهند داد که در بین آنها شبکه جهانی الأهواز و سیمای مرکز خوزستان، حضوری فعال خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha