شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 آیت الله علوی گرگانی

حوزه/اگر همه افراد مواظب اعمال و رفتار خود باشند و خویشتنداری و تقوا را سرلوحه کارخود قرار دهند مطمئنا سعادت حقیقی و آینده درخشانی خواهند داشت و خدای متعال نیز راه مستقیم خودش را به آنان نشان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار فرمانده آمادگاه شهید سرلشکر فراشاهی و شماری از پرسنل ارتش که در دفتر معظم له در قم برگزار شد به تبیین اهمیت تقوا و لزوم خویشتن داری از گناهان پرداختند.

ایشان با بیان اینکه بحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بدنه ارتش مذهبی شده است گفتند:باید همه ما به حسابرسی روز قیامت معتقد باشیم و خود را برای آن آماده کنیم.

معظم له خطاب به پرسنل ارتشی گفتند: شماها باید هرچه بیشتر قدر لباس خود را بدانید  و برای خدمت به مردم و نظام اسلامی خود را آماده نمایید.

ایشان افزودند:اگر در همه کارهایتان اخلاص باشد و هدف از کار و فعالیت شما تنها رضایت الهی و خدمت به مردم و نظام اسلامی باشد خدای متعال اجر فراوانی برای شما ذخیره خواهد کرد و روز قیامت از مقربان درگاه خداوند خواهید بود چرا که مزد اصلی تنها نزد خداست.

حضرت آیت الله علوی گرگانی رعایت تقوا را لازمه سعادت در همه عرصه ها دانستند و تاکید کردند: اگر همه افراد مواظب اعمال و رفتار خود باشند و خویشتنداری و تقوا را سرلوحه کارخود قرار دهند مطمئنا آینده درخشانی خواهند داشت و خدای متعال نیز راه مستقیم خودش را به آنان نشان خواهد داد.

معظم له خاطرنشان ساختند:خدای متعال همه چیزها را برای انسان آشکار کرده است و به وسیله پیامبران خودش برنامه هایش را ابلاغ کرده  و لازم است که ما انسان ها با تفکر و تعقل در دستورات الهی همه سعی خود را برای انجام آنها بکار بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha