جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) تنکابن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بابل گفت: امروزه تعالیم دین مبین اسلام از نان شب برای مردم واجب تر شده و تمام بشر محتاج این علم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر امام جمعه تنکابن در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) این شهر بیان کرد: امروزه تعالیم دین مبین اسلام از نان شب برای مردم واجب تر شده و تمام بشر محتاج این علم بوده و حتی آسایش و سلامت روان مردم نیز در گرو کسب این معارف ناب می باشد.

وی افزود: نتیجه تحقیقات پزشکان و روانشناسان غربی گویای این مسئله است که امروزه داروهایی تجویز شده برای بیماران روحی و روانی مخدر بوده و باعث بهبودی آنها نمی گردد؛ بلکه آرامش و شفای آنان در معنویات نهفته است؛ و ابلاغ این معارف شفابخش و علوم ناب اسلامی از وظایف شما طلاب و مبلغان علوم دینی بوده که در جوامع امروزی پرچمدار دین اسلام می باشید

امام جمعه تنکابن اظهار کرد: آوای روح بخش تعالیم اسلام حتی در دشمن هم نفوذ کرده به طوری که سرشناسترین افراد آنها نیز آرامش خویش را در شنیدن صدای قرآن و امنیتش را در حجاب می داند. پس تعالیم اسلام برای نجات همه بشر آفریده شده است و جهانی می باشد . و جامعه ای که از این معارف خالی باشد بیماریهای روحی و آمار طلاق و خودکشی در آنها بیشتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شما طلاب باید با کسب مدارج عالیه علوم دینی و عمل به آن پاسخگوی نیازها و سوالات آنها بوده و با رعایت سبک زندگی اسلامی و طلبگی، الگویی مناسب برای خانواده های ایرانی باشید.

زهرا هدایتی همت مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) تنکابن  نیز در ادامه این  نشست گفت: شما طلاب که ردای سربازی امام عصر(عج) را پوشیده  و چون قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری(س) در هر زمان رسالت ابلاغ پیام دین مبین  اسلام را عهده دار بوده اید؛ باید با دو سلاح علم و ایمان قله های رفیع دانش را فتح نموده و با گام های مصمم و استوار ، اسلام را در جهان سربلند و سر افراز نمایید تا مدال فتح و افتخار را از دستان مبارک امام زمان (عج) دریافت نمایید .

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha