جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تربیت مربی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه تربیت مربی پژوهش برای اساتید مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد.

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه این کارگاه با شرکت اساتید ۱۱ مدرسه علمیه خواهران استان هفته اول آبان برگزار خواهد شد، گفت: در این کارگاه که زیر نظر اساتید برتر حوزه تشکیل خواهد شد مدرسان پژوهش مدارس علمیه استان، اصول و راهکارهای نهادینه کردن پژوهش و پژوهشهای کاربردی را فرا می گیرند.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه برای مدارس علمیه شرق و غرب استان برگزار خواهد شد تصریح کرد:مدارس علمیه غرب استان از جمله مدارس خرم آباد،پلدختر ،نورآباد و کوهدشت در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و مدارس شرق از جمله مدارس شهرستانهای بروجرد،دورود،الیگودرز و ازنا نیز به میزبانی دورود در این کارگاه حضور می یابند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان خاطر نشان کرد: مدت زمان این کارگاه آموزشی یک هفته و ۳۱ ساعت آموزشی خواهد بود.

صالحی در ادامه با اشاره به ضرورت اجرای پژوهش و تحقیقات کاربردی در مدارس علمیه گفت:امید می رود اساتید و طلاب با فراگیری اصول پژوهشی و تحقیقات کاربردی به اجرای پژوهش که از مطالبات حوزه است جامه عمل بپوشانند.

وی در پایان یادآور شد:وجود پژوهشکده برای طلاب و اجرای تحقیقات کاربردی برای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه یک ضرورت است که با پیگیری های مسئولان حوزه امید می رود ساخت پژوهشکده حوزوی در دستور کار قرار گیرد 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha