جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله دری نجف آبادی

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم سالاری دینی به عنوان اصلی روشن در جمهوری اسلامی ایران مورد توجه و توافق قرار گرفته و اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس جمهور با مردم استان مرکزی، در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک، با خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین روحانی و کاروان تدبیر و امید، به نقش و جایگاه مردم در نظام اسلامی اشاره کرد و  گفت: مردم سالاری دینی به عنوان یک اصل روشن در جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار ویژه گرفته و اجرایی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حمایت های مردم انقلابی و ولایت مدار از نظام اسلامی، تصریح کرد: در طول 38  ساله گذشته همواره مردم در همه صحنه های نظام اسلامی، نقش آفرین بوده و ان شاءالله تا ظهور امام زمان (عج) این نقش آفرینی را ادامه خواهند داد.

وی به مسئله انتخابات در ایران اشاره کرد و افزود: یکی از کلید‌ی‌ترین مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، ریاست جمهوری وهیأت وزیران است که با انتخاب مستقیم مردم و نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین روحانی به عنوان یکی از شاگردان و فرهیختگان اردوگاه معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) که از سال 41 در جریان انقلاب اسلامی سهم به سزایی داشته، سکان کشتی اجرایی کشور را بر عهده دار دارد و در بعد بین‌المللی زمینه عزت و اقتدار کشور را فراهم کرده و در بعد داخلی نیز تلاش‌های خستگی‌های ناپذیری را انجام می‌دهد.

آیت الله دری نجف آبادی به ظرفیت های استان مرکز ی نیز اشاره کرد و گفت: این استان از ظرفیت بالایی در حوزه صنعت برخوردار است، اما در سال‌های اخیر دچار مشکل شد که امیدواریم دولت در راستای رفع این مشکلات تلاش خود را به کار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین ابراز امیدواری کرد: سفر دولت  به این استان منشأ خیر و برکت در سطح ملی و استانی باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha