جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گفتمان دینی

حوزه/ رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از برگزاری قریب به ۶۰۰ گفتمان دینی و جلسه پرسش و پاسخ با محوریت روحانیون، در دهه محرم، در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام صادق جعفر پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان خواهر و برادر با حضور در مساجد، خانه های عالم ، هیئات مذهبی، مدارس و... به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام می پردازند، گفت: نقش بی بدلیل مبلغان در روشنگری و هدایت جامعه بر کسی پوشیده نیست، چرا که آنان پرچمداران اشاعه آموزه های ناب اسلام در جامعه هستند .

وی با اشاره به اینکه مبلغان علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی در بین مردم، در کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده نیز نقش دارند، تصریح کرد:مبلغان همواره در تحکیم و گسترش باورهای اعتقادی و دینی جامعه نقش دلشته اند و لحظه ای از رسالت و هدف تبلیغی خود فاصله نمی گیرند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه مبلغان محورهای تبلیغی خود را با مباحث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتصاد مقاومتی، اشاعه امر به معروف و نهی از منکر و توسعه برنامه های قرآنی در بین مخاطبان ارائه می دهند، خاطر نشان کرد:هم اکنون بیش از ۱۵۰ مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع مشغول هستند.

حجت الاسلام جعفر پور با اشاره به اینکه امسال در دهه محرم قریب به ۶۰۰ جلسه پرسش و پاسخ و گفتمان دینی با حضور ۳۵ مبلغ در مدارس این شهرستان برگزار شده است، افزود:این گفتمان ها با محورهای تبیین باورهای اعتقادی در بین دانش آموزان، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha