جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گفتمان دینی

حوزه / به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر کارگاه آموزش اساتید گفتمان های دینی با موضوع" سواد رسانه‌ای" برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این همایش اظهار داشت: جوانان سرمایه های اصلی انقلاب هستند زیرا که در دوران انقلاب اسلامی لبیک گوی حضرت امام (ره) همین جوانان بودند که سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند و امروز هم جوانان ما عاشق مقام معظم رهبری هستند و سیلی محکمی را به دشمنان خواهند زد.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: یک روز در میدان جنگ نیروهای جوان نیاز داشتیم و امروز هم در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن به نیروهای جوان و ولایت‌مدار نیازمندیم که این مهم از طریق برگزاری گفتمان های دینی محقق می شود.

حجت‌الاسلام محمد معینی فر ، استاد حوزه و دانشگاه اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش دیگری از مراسم، به تبیین تهدیدات و فرصت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پرداخت.

ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی بر نقش مهم دانش آموزان در تعالی و پیشرفت فرهنگ جامعه تاکید کرد و برگزاری گفتمان های دینی را گام موثری در راستای تحقق این هدف مهم برشمرد.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: این کارگاه آموزشی یک روزه به منظور تقویت مهارت های گفتمانی و همچنین تغذیه محتوایی و فکری اساتید برگزار شده است.

 گفتنی است، طرح گفتمان دینی مدارس از جمله طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی است که از سال ۸۴ تا کنون به صورت مستمر توسط تبلیغات اسلامی استان در مقاطع متوسطه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha