شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلال رضوی مهر - مشاور رئیس سازمان اوقاف

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به جایگاه علمای وارسته در تاریخ حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه به خود می بالند که ثمراتی چون آیت الله موسوی اصفهانی را به جامعه تحویل داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه و نماینده طلاب و فضلای همدان، از آیت الله موسوی اصفهانی، عضو خبرگان رهبری و مدیر حوزه استان همدان، که در یکی از بیمارستان های تهران بستری است، عیادت کرد.

وی با اشاره به جایگاه علمای وارسته در تاریخ حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه به خود می بالند که ثمراتی چون آیت الله موسوی اصفهانی را به جامعه تحویل داده اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آیت الله موسوی اصفهانی به دعوت آیت الله موسوی همدانی به همدان دعوت و ریاست حوزه را عهده دار شدند و این نقطه عطفی در تاریخ حوزه همدان است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نقش آیت الله موسوی اصفهانی در حوزه علمیه همدان گفت: بازده بالای حوزه همدان در تربیت طلاب، مرهون خدمات و زحمات این عالم عامل است.

حجت الاسلام  والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: رشد حوزه علمیه  همدان در قیاس با دیگر استان ها محسوس است و این امر نشان از مدیریت و تدبیر ایشان دارد.

وی با اشاره به تاییدات رهبر معظم انقلاب درباره شخصیت ایشان گفت: آیت الله موسوی اصفهانی مورد تایید رهبری، مراجع و مردم ولایتمدار همدان است.

گفتنی است، آیت الله موسوی اصفهانی هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت و هم اکنون دوران نقاهت را می گذراند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha