جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیاده روی اربعین

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز گفت: بنا به روال هرساله جمعی از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز راهی "الی طریق الحسین(۰ع)۹" شده و امسال نیز قرار است ۸۰ نفر از طلاب مدرسه در همایش میلیونی اربعین حسینی شرکت کنند.

حجت‌الاسلام فرطوسی، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم اعزام طلاب این مدرسه، به کربلای معلی، اظهار داشت: بنا به روال هرساله، جمعی از طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز، راهی کربلا شده و امسال نیز ۸۰ طلبه در همایش پیاده‌روی «الی طریق الحسین(ع)» شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اعزام طلاب به کربلای معلا، زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) و برادر باوفایش ابوالفضل العباس(ع) است، گفت: زیارت اربعین حسینی فضیلت‌های بی‌شماری دارد که برای تقویت روحیه طلاب، هرساله طلاب مدرسه را راهی این مسیر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با اشاره به برگزاری مراسم زیارت پیشواز اربعین، افزود: در راستای اعزام طلاب به کربلای معلی مراسمی تحت عنوان پیشواز زیارت اربعین در سالن اجتماعات مدرسه علمیه برگزار کردیم که در آن نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، چنددقیقه‌ای سخنرانی کردند.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با اشاره به برنامه‌های سفر طلاب در کربلای معلا، اظهار داشت: إن‌شاءالله قرار است در طی مسیر برنامه‌هایی همچون مناجات خوانی، حضور در موکب‌های شاخص، استفاده از سخنرانی برخی از بزرگان و.... برای طلاب اجرا کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha