جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر راهپیمایی اربعین شیعیان بویز در آمریکا

حوزه/ شیعیان شهر بویز در ایالت آیداهو، در پنجمین سال متوالی با حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، بزرگداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) را برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ktvb.com، همزمان با بزرگداشت روز اربعین در اقصی نقاط مختلف جهان، صبح روز یکشنبه برای پنجمین سال متوالی، راهپیمایی اربعین حسینی توسط شیعیان جامعه اسلامی بویز در ایالت آیداهو در آمریکا برگزار شد.

در این پیاده روی مسالمت آمیز که توسط شیعیان آمریکا و به منظور بزرگداشت چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) برپا شده بود، بسیاری از عزاداران سیاه‌پوش، همراه با در دست داشتن پرچم‌ها و علم‌های حسینی، پلاکاردها و پرچم‌هایی در محکومیت تروریسم بالا گرفته بودند و از پارک آنا ماریسون به سمت مرکز اسلامی در خیابان اورچارد حرکت کردند. بر روی تابلوها جملاتی چون «تروریسم مذهب نمی شناسد»، «یک صدا علیه تروریسم» و «اتحاد علیه تروریسم» نوشته شده بود.

حجت الاسلام اسد زنگنه، از مرکز اسلامی امام حسین در این باره گفت: متاسفانه چهره‌ای منفی از اسلام در جهان نشان داده می‌شود و هدف ما به تصویر کشیدن چهره درستی از اسلام و امام حسین (ع) است. امام حسین (ع) برای عدالت و حقوق بشر جان فشانی کرد و بزرگداشت امام حسین، الهام بخش انجام اعمال نیکو برای ماست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha