جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سيد مرتضي بختياري

حوزه / قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: هيئات مذهبي بايد با اشراف به تحركات دشمنان، جوانان را به سوي آگاهي و بصيرت سوق دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سيد مرتضي بختياري در ديدار با اعضاي شوراي هيئات مذهبي افغانستانی مقيم مشهد اظهار کرد: امروز برادران عزيز و دلاور افغانستانی ما در تيپ فاطميون، گروه هاي تكفيري و تروريستي را به زانو درآورده اند و در آزادي حلب ديديم كه داعشيان چقدر خفت بار و مذبوحانه شكست خوردند

وي تصريح كرد: در جبهه مقاومت عليه ظلم و استكبار، مليت، رنگ و ن‍ژاد اهميتي ندارد و اين آموزه دين مبين اسلام بايد سرلوحه همه باشد كه بهترين شما باتقواترين شماست.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اقدامات دشمنان در تفرقه افكني و ايجاد شكاف در بين امت اسلامي اظهار کرد: همان گونه كه معظم له تاكيد كردند تئوري پردازان و ترويج دهندگان شيعه انگليسي و سني آمريكايي از يك نقطه تغذيه مي شوند و وظيفه ما اين است كه در هيئت های مذهبي و اجتماعات اين مهم را تبيين كنيم و با هوشياري و ذكاوت توطئه ها و فتنه هاي دشمنان را خنثي كنيم.

بختياري در ادامه اظهار کرد: پيروزي انقلاب اسلامي و استمرار آن جز با توكل به خدا، توسل به اهل بيت(ع) و تاسي به حضرت امام حسين(ع) و نهضت عاشورا و تبعيت از ولي فقيه ميسر نمي شد و اين رمز ماندگاري و تداوم مبارزه عليه استعمار و سلطه است.

وي تصريح كرد: امروز الفت، يگانگي و وحدتي كم نظير در نيروهاي جبهه مقاومت وجود دارد و ان شاء الله شاهد پيروزي هاي مداوم و سربلندي و موفقيت روزافزون رزمندگان و مجاهدان في سبيل الله باشيم.

لازم به ذکر است؛ در ابتداي اين جلسه اعضاي شوراي هيئات  مذهبي افغانستاني مقيم مشهد از توجه مديران عالي آستان قدس رضوي به خانواده هاي معظم شهداي مدافع حرم و رزمندگان تيپ فاطميون قدرداني كردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha