جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 404402
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کتاب فرزندم

حوزه/ کتاب "فرزندم" پیرامون پندها و آموزه های تربیتی پیامبر اکرم (ص)، اهل بیت (ع)، انبیاء و حکما به فرزندانشان، از سوی موسسه امام هادی(ع) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مجموع مطالب این کتاب در شش بخش کلی تقسیم شده که هر بخش مشتمل بر مطالب بسیار ارزنده و آموزنده است.

در این کتاب مجموعا به 313 موضوع و روایت در قالب بخش های مختلف پرداخته است. در بخش اول پندها و آموزه های چهارده معصوم علیهم السلام به صورتی تفکیک شده و زیبا با ذکر مخاطب پند آمده است. در دومین بخش این نوشتار، از پنج پیامبر الهی نصایحی خطاب به فرزندانشان درج شده است. پندها و آموزه هایی از حکیمان و برخی اعلام، عنوان بخش سوم و چهارم این کتاب ارزنده است. بخش پنجم و ششم کتاب نیز به آموزه هایی از برخی بزرگان و بانوان اختصاص یافته است.

در تولید کتاب «فرزندم»، بیش از دویست و پنجاه منبع دسته اول و غیره از کتاب های شیعه و اهل سنت به کار رفته که بر اساس حروف الفبای فارسی و به طور منظم در شانزده صفحه، در انتهای کتاب آمده است.

در کتاب «فرزندم» ابتدا نام ناصح (پند دهنده) و منصوح (نصیحت شونده) آمده و سپس شماره احادیث و متن عربی و بعد از آن ترجمه فارسی حدیث ذکر گردیده است. در پاورقی بخشی از اسناد هر حدیث جهت استفاده پژوهشگران ذکر شده است.

چاپ نخست کتاب «فرزندم» در قطع وزیری، با 472 صفحه و جلد شومیز، در زمستان 1394 توسط انتشارات پیام امام هادی علیه السلام قم به چاپ رسید.

علاقمندان جهت تهیه کتاب به نشانی: قم خیابان توحید، کوچه 5، پلاک 31 موسسه امام هادی علیه السلام مراجعه کرده و یا با تلفن: : 38825255-025 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha