جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تربیت دینی دانش آموزان نیازمند همدلی و تعامل بیشتر مسئولان حوزه و آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام  و المسلمین حبیب الله موسوی، در همایش کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان کرمانشاه که امروز در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: معتقدم که وزارت آموزش و پرورش همانند نیروهای مسلح و صدا وسیما باید زیر نظر ولایت فقیه و رهبری باشد تا شاهد بازخورد مناسب باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر این که فونداسیون نظام؛ آموزش و پرورش است، افزود: در آینده تمام نیروها و علما ما از آموزش و پرورش هستند، لذا این مهم جایگاه والایی دارد.

وی عنوان داشت: اگر در کشور آموزش و پروش خوبی داشته باشیم قطعا شاهد تربیت نیروهای ارزشی در رده های بالاتر هم خواهیم بود.

این استاد حوزه با اشاره به منویات رهبری در دیدار اخیرشان با مردم قم گفت: همین جمله ای که مقام معظم رهبری اخیرا با مردم شهر قم داشتند، این بود که دیانت و اسلام  باید در بین مردم باید تقویت بشود؛  معتقدم دیانت باید از آموزش و پرورش و حتی مهدکودک ها شروع شود.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش نهادی است که دشمنان نیز برای آن برنامه ریزی کرده اند لذا باید به آن توجه گردد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به ارتباط و تعامل روحانی و معلمان در مدارس  اشاره کرد و گفت: اگر روحانی می خواهد برود و سخنرانی کند، ولی معلم چیز دیگری بگوید، این گونه نتیجه نمی دهد، لذا باید یک وحدت رویه در این زمینه بوده و برنامه های مناسب در نظرگرفته شود تا شاهد تربیت دینی و مناسب دانش آموزان باشیم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha