جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی - حوزه مازندران

معاون حوزه علمیه مازندران، حماسه ششم بهمن آمل را سند بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام دانست.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه ششم بهمن آمل، این حماسه را اوج وحدت مردم این شهر در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با تاکید بر این که آمل یکی از شهرهای استراتژیک شمال بوده است، گفت: منافقان سنگدل با جذب افراد فریب خورده و تجمع در جنگل‌ها در بهمن ماه سال ۶۰ به خیال خام خود زمینه را برای حمله به شهر آمل و تصرف آن آماده کرده بودند و بنابراین با یک گروه کمتر از صد نفری برای حمله به شهر در صبحگاه ششم بهمن ماه برنامه‌ریزی کردند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که منافقان با تحلیل‌های نادرستی که کرده بودند، فکر می‌کردند، با تصرف مراکز حیاتی شهر، همه مردم به آنها پیوسته و از آنها حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: اما ایستادگی و مقاومت مردم ولایت مدار شهر آمل مانع تحقق توطئه گروهک نفاق در این منطقه شد.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي و منافقان كوردل علي رغم شكست های سنگين در برابر مردم ولايت مدار اين كشور الهي در صدد راه اندازي جهبه سوم در آمل را بودند، بیان داشت: این گروهک های معاند غافل از این بودند که مردم با بصيرت و باشعور اين شهر با انسجام و وحدت كامل با آنها مقابله كرده و آنان را از كرده خود پشيمان ساخته و براي هميشه در زباله دان تاريخ مدفون خواهند کرد.

وی با اشاره به این که در اين واقعه 40 نفر از فرزندان اين منطقه به خيل عظيم شهيدان پيوستند، ادامه داد: همين افتخار مردم آمل را بس كه حضرت امام خميني(ره) در وصيت نامه الهي و سياسي خود از فداکاری مردم این شهر تجلیل کردند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم ولايتمدار آمل با خلق اين حماسه بزرگ به جهانيان ثابت کردند که تا پاي جان از آرمان هاي انقلاب اسلاني و نيز کيان اين کشور، حفظ و حراست خواهند کرد، گفت: در طول سه دهه اخیر مردم ولایت و با بصیرت کشورمان در هر صحنه مدافع حقیقی انقلاب بوده اند.

حجت الاسلام میر عمادی با بیان این که مردم شهر هزار سنگر آمل، با خلق حماسه ای ماندگار، تبلور عشق به امام و مقتدای خويش را به منصه ظهور کشاندند، بیان داشت: مردم شهر هزار سنگر آمل با مقاومت بي نظير خود آن چنان درسی از رشادت و جوانمردی به رخ دشمن کشيدند که تا ابد از يادها نخواهد رفت.

وی، هوشیاری و بصیرت را مهم ترین ویژگی و شاخصه ملت ایران در عرصه و صحنه های مختلف انقلاب عنوان کرد و گفت: این ملت در طول 38 سال اخیر ثابت کردند در دفاع از انقلاب و آرمان های اصیل آن با هیچ کسی تعارف ندارند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور در صحنه مردم مهم ترین پشتوانه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر بوده است، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب با اطلاع از این نقش مهم همواره تلاش کرده اند تا زمینه فاصله میان مردم و حکومت را فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha