جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد.

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد گفت: جشنواره علامه حلی با هدف توسعه و تقویت فرهنگ و روحیه پژوهش، تقویت نگارش آثار علمی، افزایش رقابت علمی و جهت دهی به آثار علمی پژوهشی طلاب در راستای نیاز حوزه به صورت سالانه در دو بخش حوزه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار برگزاری مرحله استانی جشنواره به استان واگذار شده است، ابراز داشت: به همین منظور دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان لرستان دایر است. معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه در سه ماه گذشته بیش از ۲۴ کارگاه پژوهشی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار پژوهشی برای خواهران و برادران طلبه با هدف کیفی سازی مقالات جشنواره علامه حلی(ره) برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر در حوزه خواهران و برادران به دبیرخانه مرحله استانی جشنواره علامه حلی ارسال و این آمار نسبت به سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

حجت الاسلام پنام در پایان یادآور شد: مقالات ارسال شده به این دبیرخانه پس از ارزیابی اجمالی و تفصیلی برای شرکت در مراحل بعدی بررسی خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha