جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 406786
۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
پیام تسلیت

حوزه/ مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا سحر گاه جمعه بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اکبر صادقی گلوردی، مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا سحر گاه جمعه بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

بر اساس این گزارش؛ مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام والمسلمین صادقی گلوردی فردا شب ساعت ۲۰/۳۰ با حضور علما، روحانیان، اساتید و طلاب در این حوزه علمیه برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین صادقی گلوردی روز یک شنبه از محل حوزه علمیه امام صادق(ع) نکا به سمت روستای گلورد بزرگ برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اکبر صادقی گلوردی، در سال 1330 در روستای گلورد بزرگ در یک خانواده روحانی متولد شد. پدرش را در دوران کودکی از دست داد و تخت سرپرستی عمویش حضرت آیت الله صادقی گلوردی، مؤوسس و بنیانگذار حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان نکا قرار گرفت.

تحصیلات مقدماتی علوم دینی و قسمتی از سطح را در محضر عموی خود فرا گرفت و برای ادامه تحصیل به قم رفت و در محضر حضرات آیات میرزا هاشم آملی، صالحی مازندرانی، سبحانی، مرعشی نجفی و جوادی آملی کسب فیض نمود.

وی همزمان تحصیلات دانشگاهی را قبل از انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران و در رشته الهیات ادامه داد. بعد از انقلاب اسلامی به دعوت امام خمینی(ره) لبیک گفت و وارد قوه قضائیه شد و از سال 1360 در خدمت قضا مشغول بوده است.

وی در مسؤولیت های مختلفی از جمله رییس دادگاه انقلاب اسلامی قائمشهر، رییس دادگاه کیفری 1 استان مازندران، رییس دادگاه اصل 49 مازندران، مستشار دادگاه تجدید نظر تهران به خدمت مشغول بود و بعد ز ارتحال آیت الله صادقی گلوردی به عنوان مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان نکا در خدمت به طلاب و مردم شهید پرور منطقه بود.

این روحانی انقلابی و خدوم سرانجام پس از سال ها تحمل بیماری در سحرگاه جمعه هشتم بهمن ماه 1395 دعوت حق را لبیک گفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha