جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امامی کاشانی(ره) کاشان با تاکید بر نهادینه کردن سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه گفت : روحانیون باید مردم را نیز از خطرات فضاهای مجازی و جنگ نرم دشمن آگاه نمایند.

حجت الاسلام محمد نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با تسلیت شهادت حضرت زهراء (س) ، تعظیم شعائر الهی را موجب  زنده شدن تمام ارزش ها دانست و گفت :  مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) نباید فقط از نظر حجم  جمعیت افزایش پیدا کند، بلکه از نظر محتوایی نیز با الهام  گیری از شخصیت  آن حضرت ارتقا یابند.

مدیر مدرسه علمیه امامی کاشانی(ره) ، به نقش حوزه های علمیه در تبیین شخصیت حضرت زهراء(س) اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه  روحانیون مورد اعتماد مردم می باشند باید نسبت به  تبیین ابعاد شخصیتی و سبک زندگی حضرت زهراء (س) بیشتر تلاش کنند.

وی، با تاکید براینکه روحانیون باید مردم را نیز از خطرات فضاهای مجازی و جنگ نرم دشمن آگاه نمایند، ابراز داشت: با توجه به اینکه پیام اسلام بر تهاجمات فرهنگی پیشی می گیرد، لذا اگر به درستی برای همگان تبیین شود، قطعا موجب خنثی شدن نقشه ها شوم و توطئه های دشمنان اسلام  خواهد شد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha