شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعه‌الزهرا

استاد جامعه‌الزهرا(س)، این مؤسسه را به عنوان نهادی تأثیرگذار در عرصه کنونی و با سابقه‌ای درخشان در طول فعالیت پربرکت خود عنوان کرد که همواره خاستگاه تلاش علمی و معنوی بانوان طلبه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» خانم معصومه حامدی، استاد تفسیر جامعه‌الزهرا(س) در نشست اساتید با مدیر جامعه الزهرا(س) اظهارداشت: جامعه‌الزهرا(س) به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در عرصه کنونی و با سابقه ای درخشان در طول فعالیت پربرکت خود همواره خاستگاه تلاش علمی و معنوی بانوان طلبه بوده است.

وی با اشاره به نقش اساتید جامعه‌الزهرا(س) در تعلیم و تربیت بانوان طلبه، اظهار داشت: اساتید جامعه‌الزهرا(س) با انگیزه و توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت(علیهم السلام) با وجود کمبودها و سختی ها، تمام تلاش خود را صرف تعلیم و تربیت طلاب فرهیخته می‌کنند.

استاد تفسیر جامعه‌الزهرا(س) با بیان اینکه استادان جامعه‌الزهرا(س) در مسیر تدریس و پژوهش نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی هستند، تصریح کرد: در این زمینه ارتقای سطح علمی اساتید مورد توجه قرار گیرد و زمینه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و مهارت افزایی آنها فراهم شود.

وی بیان داشت: اساتید جامعه‌الزهرا(س) در طول سال به فعالیت‌های علمی و پژوهشی در مراکز علمی و پژوهشی مختلف می‌پردازند که امید است مورد توجه مسئولان مربوط قرار بگیرد.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha