جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ سرپرست اداره دانش آموختگان جامعه‌الزهرا(س) گفت: جامعه‌الزهرا(س) به عنوان بزرگترین مرکز حوزوی بانوان مشغول فعالیت است، یکی از پیشنهادات در جهت حرکت جهادی علمی در حوزه های علمیه خواهران، تأسیس قرارگاه علمی در جامعه‌الزهرا(س) است که می بایست جامعه‌الزهرا(س) در این مسیر پیشگام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم فرخنده، در نشست جمعی از اساتید جامعه الزهرا بر لزوم توجه بیشتر به مسائل علمی این مرکز اشاره و با بیان پیشنهاداتی اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در زمینه توجه به مسائل علمی، فعال کردن مجدد واحد تربیت مدرس با برنامه ریزی‌های دقیق است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: یکی از پیشنهادات این است که اساتید جامعه‌الزهرا(س) بر اساس سطوح علمی، ارائه مقالات، کتب، سوابق تدریس در مقاطع تحصیلی مختلف رتبه بندی شوند.

خانم فرخنده با بیان این که برخی کتب مورد تدریس با مشورت اساتید مربوطه بازنگری شوند و یا تغییر یابند، گفت: یکی دیگر از پیشنهادات اساتید این است که برنامه‌های مقطع تحصیلی سطح چهار تقویت و رشته‌های گسترده‌تر و گرایش‌های مختلف متناسب با نیازهای روز جامعه ایجاد شود.

استادجامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد: بهره مندی طلاب مقطع تحصیلی سطح چهار از دروس آیات عظام و فضلا و علمای حوزه‌های علمیه از جمله پیشنهادات اساتید این مؤسسه است.

خانم فرخنده تاکید کرد: قرارگاه علمی علاوه بر سیاست های کلان در جهت تقویت علمی اساتید می تواند محتوا و کتب مختلف از رشته های مختلف و گروه های علمی موجود برای تمام حوزویان در سراسر کشور تولید کند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha