شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: روزانه به طور میانگین روزانه ۷ هزار پرس غذا برای خادمان و زائران مسجد مقدس جمکران سرو می‌شود.

اسماعیل بخشعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ارائه خدمات نوروزی مسجد مقدس جمکران به زائران و مسافران گفت: ۶۰ نفر از خادمان افتخاری به کمک خادمان دائمی، کار طبخ، آماده‌سازی و بسته بندی غذا را جهت کارکنان، خادمان افتخاری و زائران این مکان مقدس انجام می‌دهند.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با تأکید بر اینکه خدمات مسجد مقدس جمکران تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۶ ادامه دارد، عنوان کرد: طی ایام نوروز ۸۰ هزار پرس غذا برای کارکنان و زائران طبخ، بسته‌بندی و عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: بطور میانگین روزانه ۷ هزار پرس غذا برای خادمان و زائران مسجد مقدس جمکران تهیه می‌شود.

سپس مدیر مسجد مقام و شبستان های مسجد مقدس جمکران به اسکان بیش از ۱۴ هزار نفر در مسجد مقدس جمکران طی سه روز پایان سال اشاره کرد.

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ارائه خدمات اسکان زائران و مسافران نوروزی در این مکان مقدس گفت: مسجد مقدس جمکران ظرفیت اسکان روزانه ۹ هزار زائر و مسافر را دارد.

وی بابیان اینکه اسکان زائران در مسجد جمکران از ۲۸ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه داد افزود: شب ۲۸ اسفندماه بیش از ۱۲۰۰ نفر، شب ۲۹ اسفندماه ۴۵۰۰ نفر و شب ۳۰ اسفندماه ۸۵۰۰ زائر و مسافر در اماکن در نظر گرفته‌شده در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند. سالن اردوها نیز با ظرفیت ۲۵۰ نفر ویژه کاروان‌ها و زائران غیر ایرانی در نظر گرفته‌شده است.

وی از ایجاد واحدهای امانت‌داری در اقامتگاه‌های اسکان زائران خبر داد و گفت: اسکان شبانه زائران از ساعت ۲۲ تا ۷ ونیم صبح صورت می‌گیرد که زائران و مسافران برای اطلاع از اسکان می‌توانند به واحدهای انتظامات و راهنمای زائر مراجعه کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha