جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم امام رضا (ع)

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) شهرستان جاجرم از برگزاری اردوی زیارتی، علمی و تفریحی طلاب این مدرسه به مشهد مقدس خبر داد و گفت: بهره‌مندی از جلسات سخنرانی اساتید حوزه مشهد با موضوع «شناخت وهابیت» یکی از برنامه های این اردو است.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: اردوی زیارتی، علمی و تفریحی طلاب این مدرسه علمیه به مشهد مقدس به مدت سه روز برگزار شد.

وی حضور در مجتمع علمی، پژوهشی و فرهنگی صادقیه مشهد، بهره‌مندی از جلسات سخنرانی اساتید حوزه علمیه مشهد با موضوع «شناخت وهابیت»، حضور در جلسه درس اخلاق حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و جلسه سخنرانی حجت‌الاسلام داوودنژاد و تشرف به حرم برای انجام زیارت ازجمله برنامه‌های این اردوی زیارتی، علمی و تفریحی طلاب این شهرستان بود.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) شهرستان جاجرم افزود: حدود 30 نفر از طلاب و مسئولان آموزش این مدرسه علمیه در این اردو شرکت داشتند.

وی در بخش دیگری با اشاره به فعالیت‌های این مدرسه در ایام اعتکاف نیز در جمع معتکفان این شهرستان گفت: 10 عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی توسط طلاب این مدرسه علمیه برای معتکفان جاجرمی اجرا شد.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم در ایام اعتکاف امسال در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا کردند.

وی افزود: برگزاري کلاس‌های مدرسه علمیه در محل اعتكاف، تشكيل حلقه‌های معرفتي و علمي توسط طلاب، پاسخگويي به مسائل شرعي، اعتقادي و شبهات معتکفان، برگزاري محافل انس با قرآن، برگزاری درس اخلاق براي طلاب ازجمله برنامه‌های اجراشده توسط طلاب این مدرسه در ایام اعتکاف در جمع معتکفان است.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده، برگزاري كلاس آموزشي تصحيح قرائت نماز براي دانش آموزان، قرائت دعاي عهد  توسط طلاب، برگزاري جلسه روضه‌خوانی و سینه‌زنی توسط طلاب در شب وفات حضرت زينب (س)، آموزش تئوري و عملي نماز توسط طلاب و برگزاري جلسات پاسخگويي به سؤالات معتكفين توسط مسئولين این مدرسه را از دیگر برنامه‌های اجراشده در ایام اعتکاف برشمرد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha