جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسینی مجد

حوزه/ امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اهمیت احترام به عالمان دینی، گفت: تکریم عالمان دین، احترام به انبیای الهی است، چرا که علما جانشینان پیامبران و انبیاء هستند، و لباس مقدس روحانیت، لباس نبی مکرم اسلام(ص) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام سید موسی حسینی، شب گذشته در آستان مقدس امام زاده عبدالله شهر همدان، با تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: ماه مبارک شعبان، ماه تسویه اعمال، پاک کردن دل از زنگارها و همچنین مناجات است، ماهی است که مسلمین آماده مهمانی ماه خدا می شوند.

امام جمعه شهرستان اسد آباد در ادامه افزود: امام سجاد(ع) می فرماید خون شهید نزد خداوند متعال محبوب ترین قطرات است و دیگر قطره محبوب نزد خداوند متعال اشک مومنی است که در دل شب با خداوند متعال به مناجات می پردازد.

وی با اشاره به اهمیت مناجات و ارتباط با خداوند متعال گفت: هیچ گاه از مناجات با خداوند متعال خسته نشوید و دائم با ذکر خداوند متعال زنگار ها و سیاهی های دنیا را از خود دور کنید.

حجت الاسلام حسینی مجد ادامه داد: قرائت قرآن و همچنین اهمیت به نماز شب سبب برکت خانه و خانواده می شود.

وی با اشاره به اهمیت احترام به عالمان دینی خاطرنشان کرد: تکریم عالمان دین، احترام به انبیای الهی است، زیرا علما جانشینان پیامبران و انبیاء الهی هستند، و لباس مقدس روحانیت لباس نبی مکرم اسلام(ص) است.

امام جمعه شهرستان اسدآباد خطاب به حضار، خاطرنشان کرد: در کنار مسائل عبادی، ارتباط خود را با علما حفظ کنید، چرا که مجالست با علما و مومنان سبب پیشرفت خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: همه مردم ایران وظیفه دارند علاوه بر شرکت پرشور در انتخابات، اصلح را انتخاب کنند، چرا که در قبال انتخاب خود مسئول هستند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha