جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 اتحاد حقوقی جهان اسلام

حوزه/ همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام صبح امروز به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) با پیام حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سالن اجتماعات مجتمع امین قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محامی در همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام که با حضور جمعی از طلاب، دانش پژوهان و اساتید گرایش های مختلف حقوقی، امروز در قم آغاز شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال با توفیق در این ایام، امادگی لازم را برای درک هرچه بیشتر فضیلت های ماه مبارک رمضان فراهم نماید.

مدیر مجتمع آموزش عالی فقه قم در ادامه با تقدیر از تلاش های برگزار کنندگان این مراسم، خاطرنشان کرد: پیش نشست های مختلفی با عنوان همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام برگزار شده، بر آن هستیم تا سلسله همایش هایی با عنوان اتحاد حقوقی جهان اسلام در کشورهای مختلف اسلامی ادامه یافته و نشست های مرتبط با آن برگزار گردد.

وی با تاکید بر لزوم توجه علمای اسلام به اتحاد حقوقی در عرصه های بین المللی، اظهار داشت: نقشه های استکباری و تلاش دشمنان اسلام برای تجزیه اراضی جهان اسلام، لزوم توجه به اتحاد حقوقی را بیشتر از گذشته نموده است.

مدیر مجتمع آموزش عالی فقه قم با بیان این که عقل و وحی از مهمترین سفارشات آیات الهی است، تصریح کرد: روایات اهل بیت(علیهم السلام) و حقانیت محتوا خود مهمترین علت اقبال عمومی و نفوذ در اندیشه های بشری است.

گفتنی است؛ پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی به همایش ملی اتحاد حقوقی جهان اسلام، توسط حجت الاسلام برجی، معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه قرائت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha