جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 قرآن مجید

حوزه/ مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت هلال بن علی (ع) از اجرای طرح هزاران ختم قرآن کریم به نیّت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سید جواد تکیه، در جمع خبرنگاران با اعبام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج قطب عالم امکان، حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) و با توجّه به اهمیّت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت ها، انتظار فرج خوانده شده است، آستان مقدّس حضرت  محمد هلال بن علی (ع) طرح «هزاران ختم قرآن» را برگزار اجرا کرد.

وی ادامه داد: منتظران ولی عصر (عج)، می توانند با قرائت حداقل یک جزء و هدیه ی گلواژه های صلوات، در طرح هزاران ختم قرآن کریم و صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج آن حضرت مشارکت نمایند.

 مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت هلال بن علی (ع)، طرح هزاران ختم قرآن كريم را مهمترين برنامه این آستان مقدس عنوان كرد و افزود: تاكنون بيش از یک هزار جزء قرآن كبه نيت تعجيل در ظهور حضرت ولي عصر (عج) توسط زائران و مجاوران حرم مطهر تقبل شده است.

تکیه با اشاره به این که مداومت بر صلوات، عذاب قبر را در عالم برزخ دور می کند و ظلمت گناه را از بین می برد، افزود: اختتامیه این طرح همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود (عج) در شبستان حضرت آیت الله عاملی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha