جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عابدین درویش پور رئیس ستاد اقامه  نماز لرستان

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان از مشارکت مبلغان در ارائه راهکارها و شیوه های جذب جوانان به نماز خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد کارگاه های آموزشی ستاد اقامه نماز روحانی محور هستند.

حجت الاسلام عابدین درویش پوردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد کارگاه های ستاد اقامه نماز روحانی محور هستند، گفت: ستاد اقامه نماز با برگزاری کارگاه های متعدد با حضور مبلغان و کارشناسان حوزوی و دانشگاهی سعی می کند علاوه بر گسترش فرهنگ نماز در جامعه، اذکار و صحیح خوانی نماز را در بین آحاد جامعه آموزش دهد.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر کارگاه شیوه های جذب دانش آموزان به نماز با همت مبلفان و طلاب در شهرهای خرم آباد و بروجرد برای دانشجویان تربیت معلم برگزار شد، بیان داشت: در طول سال با برگزاری کارگاه های متعدد، مبلغان و طلاب تلاش می کنند راهکارهای جذب اقشار مختلف مردم به نماز به ویژه نماز اول وقت را عملیاتی کنند.

 دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه کارگاه جذب شیوه های نماز نوجوانان و جوانان برای طلاب سطح 1 برگزار شد، خاطر نشان کرد: کارگاه مروجان نماز با همین هدف برای خواهران طلبه استان برگزار شده است .

حجت الاسلام درویش پور با بیان اینکه درماه مبارک رمضان تلاش می شود تا با همت مبلغان و ائمه جماعات نماز صبح در طول سال در برخی مساجد احیا شود گفت: ضریب نفوذ کلام مبلغان در احیای فریضه صبح در بین مردم اثر گذار است و قطعا مردم نیز با حضور گسترده در مساجد نماز صبح را به جماعت اقامه خواهند کرد.

وی در پایان گفت:ستاد اقامه نماز با همکاری و همیاری حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش رسالت ها و وظایف خود را در تبیین و گسترش فرهنگ نماز در بین مردم انجام خواهد داد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha